O co se snažíme
- vedeme k odpovědnosti za své chování a plnění svých povinností;
- vedeme děti ke zdravému životnímu stylu;
- individuální přístup k dětem;
- podpora dětí se speciálně vzdělávacími potřebami (spolupráce s rodinou, SPC/PPP, podpůrná opatření, PLPP apod.)
- podpora dětí nadaných a dětí s OMJ;
- rozvíjíme gramotnosti a kompetence dětí
- zařazení digitálních kompetencí do výuky napříč předměty;
- pracujeme s hodnocením (formativní hodnocení, sebehodnocení dětí, vedení žákovského portfolia, hodnocení pokroku dítěte);
- srozumitelná a přehledná kritéria hodnocení;
- smysluplnost učení, možnost volby činností, individualizace výuky;
- integrovaná tematická výuka (větší propojenost učiva mezipředmětově) a projektová výuka;
- podpora badatelské výuky a výuky venku (využití školního dvora, školní zahrady, blízkého okolí školy);
- podpora skupinové práce a vrstevnického učení;
- podpora čtenářství a čtenářské gramotnosti;
- podpora wellbeingu a aktivit s ním spojených
- třídnické hodiny (tematicky zaměřené, podpora spolupráce, práce s emocemi, hraní rolí, hry, aktivity (řešení krizových situací);
- programy primární, případně selektivní prevence podle potřeby (využití nabízených programů jiných organizací – Střed, Oblastní charita Třebíč aj.);
- otevřená komunikace mezi vedením školy a pedagogy, pedagogy a dětmi, školou a rod