Představujeme se
Náš tým
Ředitel a učitel 1. a 3. ročníku: Mgr. Ctirad Obršlík
Učitelka 2. ročníku: Mgr. Hana Zachová
Učitelka 4. a 5. ročníku: Mgr. Lenka Červeňová
Učitelka 1. a 3. ročníku: Barbora Cvachová
Učitelka VV, AJ: Mgr. Jana Polívková
Školní asistentka: Daniela Introvičová
Školní družina: Bedřiška Hradilová
Školnice: Iva Chytková
Školní výdejna obědů: Daniela Introvičová, Iva Chytková
Naše třídy
1. a 3. ročník
V první třídě se společně vzdělávají žáci 1. a 3. ročníku. Jedná se o prostornou učebnu, která je vybavena interaktivní tabulí a tabulí na křídy, v zadní části třídy jsou umístěny počítače. Ve třídě najdeme i hračky, knížky, hry a stavebnice, které mohou děti využívat o přestávkách a ve školní družině.
Výuka v prvních ročnících má svá specifika, která plně respektujeme. Samozřejmostí je časté střídání aktivit a rozmanité učební pomůcky. Vyučování prokládáme zařazováním pohybových a relaxačních chvilek na koberci v zadní části třídy nebo v tělocvičně.
Usilujeme o to, aby učení probíhalo bez stresu a nervozity, v přátelské a radostné atmosféře.
Putujeme po mapě s písmenky
Malujeme si kalendář
Máme spoustu pomůcek
Učíme se písmenko V
Losujeme si obálky s úkoly
2. třída
Ve třetí třídě se učí děti z 2. ročníku. Jejich třída slouží zároveň jako jídelna. Ve třídě najdeme bílou magnetickou tabuli, interaktivní tabuli, odpočinkovou zónu s kobercem a spoustu zajímavých pomůcek k výuce.
Již od prvního ročníku učíme žáky odpovědnosti za vlastní chování, podporujeme jejich přirozenou touhu po vzdělání, samostatnost a vnitřní motivaci, žáky vedeme k sebereflexi a sebehodnocení.
Snažíme se používat takové metody a formy práce, abychom rozvíjeli osobnost každého žáka, což se velmi dobře realizuje právě v menším kolektivu. Práce s malým kolektivem žáků umožňuje také respektovat individualitu každého žáka a jeho osobní tempo.
4. a 5. třída
Ve druhé třídě se vzdělávají žáci 4. a 5. ročníku. Součástí vybavení třídy je interaktivní tabule, velká bílá magnetická tabule, prostor s počítači a notebooky, relaxační zóna s kobercem a řada názorných didaktických pomůcek pro jednotlivé vyučovací předměty na stěnách a v poličkách.
Snažíme se vytvářet ve třídě příznivé a podporující klima, které v rámci individuální i skupinové práce umožní každému žákovi zažít pocit úspěchu. Ctíme individualitu každého žáka. Chyba se pro nás stává příležitostí k růstu a učení, není třeba se jí bát. Využíváme různé výukové metody, včetně metod kritického myšlení nebo kooperativní výuky, k výuce používáme také tablety. Dbáme na dodržování třídních pravidel, která jsme si ve třídě vytvořili, abychom se ve třídě cítili bezpečně a bylo nám tu spolu dobře.