Představujeme se
Náš tým
Ředitel a učitel 2. a 3. ročníku: Mgr. Ctirad Obršlík
Učitelka 1. ročníku: Mgr. Hana Zachová
Učitelka 4. a 5. ročníku: Mgr. Lenka Červeňová
Učitelka AJ, PČ, HV: Barbora Cvachová
Asistent pedagoga: Jaroslava Hutárková, Bibiana Krupová
Školní družina: Bedřiška Hradilová
Školnice: Iva Chytková
Školní výdejna obědů: Jaroslava Hutárková, Iva Chytková
Naše třídy
1. a 2. ročník
V první třídě se společně vzdělávají žáci prvního a druhého ročníku. Jedná se o prostornou učebnu, která je vybavena interaktivní tabulí, data projektorem, počítači a v neposlední řadě hračkami, knížkami a stavebnicemi, které je možné využívat o přestávkách. Součástí třídy je i mini zoo koutek.
Výuka v prvních ročnících má svá specifika, která plně respektujeme. Samozřejmostí je časté střídání aktivit, k čemuž využíváme rozmanité učební pomůcky. Vyučování prokládáme zařazováním tělovýchovných a relaxačních chvilek, k tomu slouží koberec v zadní části učebny.
Snažíme se používat takové metody a formy práce, abychom rozvíjeli osobnost každého žáka, což se velmi dobře realizuje právě v menším kolektivu. Práce s malým kolektivem žáků umožňuje také respektovat individualitu každého žáka a jeho osobní tempo.
Již od prvního ročníku učíme žáky odpovědnosti za vlastní chování, podporujeme jejich přirozenou touhu po vzdělání, samostatnost a vnitřní motivaci, k čemuž napomáhá vedení k sebereflexi a sebehodnocení.
Snažíme se o to, aby učení probíhalo bez stresu a nervozity, v přátelské a radostné atmosféře.
Putujeme po mapě s písmenky

Malujeme si kalendář

Máme spoustu pomůcek

Učíme se písmenko V

Losujeme si obálky s úkoly

3. 4. a 5. třída
Ve druhé třídě se vzdělávají žáci III. až V. ročníku. Třída je bohatě vybavena. Součástí tohoto vybavení je například integrovaná počítačová učebna, interaktivní tabule, velká popisovatelná magnetická tabule, relaxační zóna s kobercem a řada názorných didaktických pomůcek pro jednotlivé vyučovací předměty.
Našim hlavním cílem je vytvářet ve třídě příznivé a podporující klima, které, v rámci individuální i skupinové práce, umožní každému žákovi zažít pocit úspěchu. Ctíme individualitu každého žáka. Chyba se pro nás stává příležitostí k rozvoji. Využíváme rozličné výukové metody, včetně metod kritického myšlení či kooperativní výuky. Zároveň však chápeme kázeň jako nutný předpoklad ke kvalitní výuce.